2011年12月15日星期四

趴地.....準備是停不了的~~

上一篇講到我地已經馬不停蹄咁制作緊唔同既裝置, 第一件完成得7788既係呢個.

流動薑餅屋~~
仲有個外層裝飾未攪咋 !!

好勒, 下邊係第二件作品....
又係呢d大氣球呀, 你估唔估到會用黎整咩呀??

再睇多d~
係未有少少似曾相識呢~~
係呀, 就係你同我讀書既時候都會整既復活蛋呀!!!

當然, 我地最終唔係要整隻蛋啦, 我地要攪既係一隻.....
不死雪人 ~~

好可惜, 雪人個身驅係制作途中自尋短見, 爆ed.....真係出師不利!!
最後得番個頭!!!
唔緊要, 無野可以阻止到我地既 ~~~~~~~~~ 明天再續!!!!

呢兩日見個event既上客量都幾慢.......咁啦, 我做多少少預告呢~~~
係我地既planning入面, 當日出現係活動既人型道具除左上面兩樣之外, 應該仲會有以下呢d..

胡錦塗夾子, 靈巧薑餅人, 同馬身廘..等等等等

諗起都好玩, 黎啦~~~~
怕咩羞JEI.......


沒有留言:

發佈留言