2011年6月21日星期二

同港台有咩關係先 ~

仲記唔記得我地之前講過sob踩入香港電台果件事? 等我 remind 下大家, 係呢到.
原來已經足足兩個月之前既事, 係時間可以俾d膠袋大家勒~~
講下呢個cross over既來龍去墨!!

24/3
我地係青衣城mc 記同港台既朋友黎左一次會面
港台電視部係7月初將會有個1小時既game show遊戲節目係亞視高清台播影, 佢地構思緊個節目內容既時候, 其中一位導演巧合地睇到我地係星期日檔案既內容, 覺得大家可以交換下係 方面既心得, 就係由呢刻開始, 我地同港台拉上左....小小關係.

2/4
經個第一次既互相介紹認識, 我地係呢日就同港台黎多次約會.
誠意絕對十足, 我地拎住個枕頭過黎打算長時間作戰 (你信唔信?)~~
先走去參觀人地個廠同控制室~~
最後仲入埋房同各位大導演"撞橋"開會, 睇下我地既玩樂經驗可唔可以俾到個節目少少衝擊.

30/5
我唔知道之前兩次既會面究竟幫唔幫到手, 但就有幸出席左呢個遊戲節目既pilot show(試玩, 但當真去拍攝).
個節目就係叫做--贏得樂 玩得喜.

20/6
可能因為我地有份係個program入面俾過少少意見既關係, 所以sob都被邀請成為其中一集既玩家~~
而呢日就完成左個拍攝勒, 應該會係第二集既嘉賓.
戰鬥啦~~~

由第一次接觸到衣家, 足足係3個月既時間, 我地sob已經玩埋電視既廠境拍攝, 仲可以有機會睇到佢地制作背後既其他細節, 經驗係幾難得, 過癮~~~

拍攝當日既情況, 待續...

沒有留言:

發佈留言