2011年1月26日星期三

update,

黎緊就係新年假, hae都hae唔到咁多日架啦~~~
誠意推介大家下面一系列既消閒活動.

好簡單, 用文字或相片, 創造出你自己獨有既一套----部 tablet PC既方法.
睇番d參賽者既作品, 都幾係天馬行空, 有興趣就自己腦風暴下啦. 留意番, 你想嬴既話又要同人鬥like(最無畏既一步)~~~

點樣玩法都好明顯啦, 下ma~
如果佳能可以將你同我既夢想保鮮.....你話幾好!! 呢個世界就唔會有咸魚勒.

(估唔到, 竟然再有一次玩中原呢d活動比賽~~)
簡單d, 即係幫呢隻係中原既廣告入面好hot既公仔改名
你對佢唔會無印象啦~~

利用呢新假期送既呢部toy cam
影底自己個開心weekend...((唔使同鬥like~~))

參加呢個比賽, 有一個條件....要有一個可以同你咀咀既 partner~
抵丫! 嬴左包你酒店機票去旅行!!

如果覺得只係兩條友走一轉, 都係唔夠...呢到有一個終極活動俾你挑戰
送機票, 酒店, pocket money俾你去旅行!!! 很想要吧~~
好可惜, 如果你要參加的話, 要先問問自己既英文去到咩程度勒.......
事關活動入面, 你準備既所有介紹短片, 故仔通通都要用 鷹古劣殊!!
唉...香港公司呢架ma.....都唔使攪到唔受廣東話玩架 ~~

活動update就去到呢到先啦, 夠飽架勒. 跟住我想緊接番上一篇提過既比賽.
無錯, 我地係入唔到圍既果個~~

大家一齊欣賞下個得獎作品


所以呢, 講真果句... ok 架. 我地抵輸, 原全唔係果個 approach~~


沒有留言:

發佈留言