2011年1月6日星期四

10萬個為什麼~

早一篇仲大大聲話唔放 kagome d比賽作品出黎住, 等d相入左圍之後先再同大家分享, 再誠邀各位投個票..
結果今日間公司出左最後一round既入圍相勒 !!
我地3張誠意之作, 竟然全軍盡默.........o丫.吹到啤一聲 ~~

唔緊要既, 嬴輸呢d野好閒既jei, 不過做人既野就緊係要經一事蔡一智啦, 一定要分析下呢次點解會輸得咁慘烈!! 講緊係連入圍都唔得既原因......((講真, 我真係覺得無咩理由))

先睇我地果3張最後既相片.
其實除左黎生果張影得比較hae之外, 其餘2張....我真心都覺得係屬於誠意之作. 唔差(最少我覺得係)!! 可以帶到最原先既概念出黎~~

再入去睇呢round既作品. 相比之下, 我地真係咁差??

我諗, 我地d相係未犯規呢~~
唔可以有人既出現?
唔係丫, 有小朋友呀~

我地d相edit 過?
唔係wo, 佢都有!

我地d相入面既蔬菜太少?
佢都係得一款ja wor~

直至我睇到呢張.....最經典既呢張!! 睇完之後, 我有少少idea勒.
很抽象吧~~

我地諗野, 太複雜勒. 應該要簡單d, 交呢張!!
咁樣反而有機會出線 !!

你地點睇呢次既出局....why ~~

沒有留言:

發佈留言