2011年1月4日星期二

2011--KICK OFF

為左追番11-12月既活動量, 係踏入2011年既第2日, 我地就出動勒!!!

算係最撚手既一類活動--創意攝影, 主題係營人營格蔬果攝影比賽~

講真呢間kagome公司, 真係未聽過....
佢地既產品主要係標榜營養十足既蔬菜汁...講真營養係未十足我真係唔敢講....不過, 支果汁一拎上手, 第一眼既感覺----濃 !

條片好似唔太清wor, but一句講晒...真係好多沉澱物 ~~

至於味道方面..
同第一眼見到支野既時候感覺一樣. ((留意熱生手上果支啡黑色物體, 正正係右手邊紫色呢支野既真身...話左網上既世界充滿左謊言架啦 !!!)) 如果大家都相信苦口就係良藥既話......呢系列既產品, 我極力推薦俾大家!!

一齊睇下我地既準備先
呢次既總投資係 大約300港元. 隨新鮮蔬菜付送生猛菜蟲n條.

製作概念共 3個, 投入人數3位-- 我, 熱奶, 肥星!!
我唔打算將最終既作品放出黎住, 不過都一齊go through一下當時既惡劣環境丫

idea 1.
by 熱生
我諗...頂呢個創作唔順既人都唔只我掛, 所以就借呢個機會黎一個反差!!
各位觀眾...lady singsing~~

無辦法呀...d菜真係釘唔到上件衫, 攪到肥星要訓低扮企起身~~~
其實最後個作品都似既, 不過就咁睇上面幾張相就好似下面個囡囡...

日本叫女體盛......SOB既就叫 肥體盛 !!

idea 2.
by 熱生
最原先既構思係咁, 不過就換由恐龍上陣, 一隻嘖菜恐龍~

幾經辛苦..
最後作品同佢原先所諗應該係2大個方向了~~

idea 3.
by 黎生
畫面既構圖係一個好大隻, 肌肉結實既營養人, 光住上身, 一手飲緊支菜汁, 一手用槌仔仆捽d維他命丸, 喻意有菜汁就咩都唔使食啦....幾咁完整又完美既一幅圖畫.
最終, 係肥星哥趕住去飲湯既情況之下...
無槌仔, 無維他命丸, 無大隻佬.......超錯~~~
變左飲菜汁飲醉既病人.

咁就完成左勒, 最終d作品過兩日再俾大家欣賞啦..

btw 唔好以為我地就咁會將d菜掟晒呀, 咁唔環保既野, sob係唔會做既!!
由於製作過程都絕對衛生, 我地最終都可以透個一邊爐....將大部份既蔬菜都放番晒落我地個肚.

你睇佢幾有心機洗野 ~~~

我地咁有心機, 過兩日記得投票支持下!!

沒有留言:

發佈留言