2009年5月26日星期二

軍旗日(下)

好趕咁食左個pizza hut之後, 戰戰兢兢咁向集合點前進. 一出青衣城, 見到個天已經停左雨, 再向前行就見到有班人聚集左係橋底, 心裡面都舒一口氣.


呢一批準時到達既參加者, 原來大多數係同一單位, 都係黎自葉己南既同學朋友(好采有你地ja, orz), 有好大部分其他個人既參加者都甩晒底, 無計啦, 無得怪人, 我自己都曾經有一刻諗過取消啦.
係派發晒 d 遊戲用品之後, 真係天有不測之風雲勒, 本來停左雨既天, 又落番狗屎大既雨, 情況係咁既...

無錯勒, 最後我地係轉左地方, 我既急智帶左我去青衣城戲院個出口, 即係北橋下面既空地到繼續我地既軍旗活動 !


係轉地點既時候, 一路行, 我地又接收多左幾個遊戲人士, 仲有一個好鬼 pro 既 攝影師, 佢講到明唔玩, 只係會影相拍片, 好丫 ! 反正我地真係無人做呢個postition wor.
正式開始後, 我地一路玩, 一路改d rules, 一路解釋, 最後勉強玩左4 round, 遊戲過程絕對過癮.
睇下相先




講真最後散場時, 都係無正式去認識一下d隊友, 不過一路玩既時間, 大家都好投入, 好enjoy

最後係集體相同跳相law


衣家仲等緊今次活動既攝影師呀 sam send 番d相俾我, 到時我就可以出一段活動既精華短片架勒, 呀 sam我等緊你呀 ~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言