2014年3月31日星期一

hk fan zone

剛剛個weekend, 我地去左新中環海濱果個叫 hk fan zone既function度玩左轉..

個門口整得都靚.



















其實成個場都整得好好既, 而且有好大部份既地方都係可以免費入場.
除左要睇concert呢part, 入場都唔貴既, 其實



















雖則入場係免費, 但喺香港攪呢類function無死錯人既, 實有d位會俾大家進貢.




























啤酒, 食物, 攤位遊戲  全齊!!!
平均係........20 蚊玩到一次game, 50 蚊食到個炒麵, 60蚊飲到杯啤酒, 算係咁, 正常價.



頂, 其實我講黎為乜呢, function都完左, 佢賣1蚊杯啤酒又如何....把鬼既.
算, 打左就有佢喺度.



果晚, 我地做左個special

本來係想用呢個hkfanzone既function做一個特輯, 嘗試做d認真少少既活動介紹.

最後得到係, 失敗.
有得玩既時候, 大家真係聽唔到指示, 9 玩.
玩得係開心既, 只係完全無理鏡頭, 無理流程, 無理內容, ad hoc oriented.


黎啦, 去片吧




8 分鐘既內容, 其實唔長, 愈後會愈有趣(我認為), 因為果陣先齊d人囉, 即係遲到呀, 即係d人好唔準時呀, 即係點約都無用, 即係......咁囉, 正常 style!

要精選d段落既話, 2:00min 同 6:00min吧, 不解釋.
 enjoy!!!!!!!



喺果度玩左個零鐘, 袋兩條沙魚番屋企, 不過不失, 幾開心咁.

不過, 少少意見~~


















眼見, 所有攤位遊戲既工作人員, 佢地既識別除左係掛喺頸果條工作人員証, 就係果件紅色加螢光黃既龜背..........呢種求其, 真係好癲. 果件野, 一d開心快樂既意義都唔會感覺到架baby~~~
都攪到咁大壇野啦, 差呢度少少.....點解唔好好做埋佢呢~~



















呢個咁強勁既吹氣setting, 大人唔俾玩.....

無奶油, 真係無奶油.
大會, 我諗唔到一個點解小朋友可以玩, 而大人唔俾玩既原因, 夜晚無晒細路都唔俾人入....主辦單位, 你地成熟d啦~~~~~~


成篇文, 講咁多野, 其實係無乜重點, 唯一想分享, 其實係條片.
好, 我決定分享多次!!





last, 唔該晒我地既 edit神, gg~~
肥會煮飯妳食, 好好報答妳, 養肥妳, 再食左妳.


from  the speed of 黃 !!





沒有留言:

發佈留言