2014年3月24日星期一

玩你個頭

呢排有兩個game, 不約而同地須要參加者獻出佢地最趣怪果一面黎比賽.

1. 香必飄









佢個主題係咁:
大家假設自己身處係一架的士, 聞到好勁既異味, 你會擺出一個什麼表情. upload上自己個 instagram, 加番佢地個 tag smellytosmily, 最怪趣個表情有獎.
佢地仲set 晒裝置, 拍晒片, 有晒reference咁, 好認真.

可惜丫, 似乎參賽人士當中, 好多都唔係好理關於(((的士)))呢個主題.
當然, 小朋友亦都依然當道,

用其中一個星期既入圍做例.



















老老實實, 小朋友點講, 最多都係可愛炸ma, 什麼叫做趣~~


講趣怪既樣, 我地真係有大很量, 不過呢次打算好守規矩咁去玩, 因為我地又真係有幾張代表作.

佢----係傻輝



























輝哥忘我真情演出, 最後為我地帶黎既係......
























入圍, 但並唔係本週之趣........um....
中間果張先係最趣.......................................我諗起一個人, 佢叫呀俊.

趣? 邊L度趣呀? 睇下~ 睇下~
哈, 唔緊要既, 睇得好開. AT LEAST, 我地贏左兩支空氣清新噴霧, 總值 HK$80 !

可能唔夠好玩既關係.....同佢地聯絡期間...硬係有野要攪下.

















































我仲問左可唔可以揀空氣精新機......但佢唔同我地玩了, 無覆.

最後, 小小意見













好嚴厲既條件, 如果要拎呢40蚊野, 隨時要情假..



2. 泰國旅政府遊局





即係咁, 想玩既話就要係大會提供既一系列有關泰拳既相入面, KEY番自己既頭入去, 類似依家好興既惡攪圖片, 但....對像就係你身邊既朋友.

話大家知, 香港既惡攪相片文化, 照我睇應該都係呢4-5年間盛行, 而近年既政壇問題, 更加令個風氣變得普及.

而我地呢....我搵一d比較早期既作品大家望下

全部都係大哥浪既作品



















有無10年呢?? 應該唔止..


留心d圖,  肥星多數係做女人既..


佢, 是一條正中的萬能key, 而呢次亦都一樣, 由佢上陣 .  大哥操刀
























不弱吧.

當然, 最後我地一樣入到作品最後既10強.
呢次, 有6 個細路係入面, 佢地都好可愛.

like, 我地無去 r. 留俾其仔有心人

只係輕鬆袋走左 2 張睇泰拳既門劵. 幾好丫.

比賽update去到呢度.


跟住要  俾番credit 2 位瞓身演出既男毛.























你地就開心啦, 有靚仔大頭~~


沒有留言:

發佈留言