2012年5月23日星期三

紅牛 un 扑成 !

一直都以為紅牛個soapbox race已經爛左尾,因為大會網站個截止報名日期好似一路都轉緊~~   而且我地又咁耐都收唔到官方既welcome pack.....
真心以為連個天都唔俾我地打呢次復仇戰 !!

終於,我地等到welcome pack 既出現勒,事情亦明朗左好多! 即係點?  跟我一齊黎個庖丁解牛~

專人郵遞而黎既welcome pack

大細同前年flugtag既差唔多, 不過個packing用料就無果年咁足勒~~

打開入面~~

更仔細既參賽說明書, 同埋可以用黎玩既小模型, 點玩??

咁樣玩~~

唔少得!!  
不過前年係有4罐的.

食之無味棄之...既記念品. 貼紙同海報

果年用cd rom, 今就用usb手指, 入面主要係其他地方參賽者既相片同比賽片段

最得意係有埋呢個香港官方既廣告. 
我鐘意呢隻歌~

最後, 最後, 最緊要就係呢張form !!! 當年我地就係敗係呢一部份~
有意參加既朋友, 一定要好俾心機去攪好呢張form右手邊果幅草圖!!

我地唔再認為簡單咁去用鉛筆/顏色筆完成, 就可以取悅到評審~~
sob今次一定要用專業既電腦繪圖員去完成呢部份既工序, 一點都不能再出錯!!!! 

哈, 竟然俾我我發現左個好得意既問題....
我地點解要煞車??


啟動啦,  龍神號~~~



兩位車手 !!


同我漂亮地係red bull身上贏番一仗 !!!


沒有留言:

發佈留言