2012年1月16日星期一

久違了的比賽

2011年已經過去, 左手邊既獎品清單項目亦都要開個新既數簿~~~
睇番上年成績, 係數字上既表現, 似乎係一般.. 不過!  並唔代表sob有任何既退步, 反之....我地係2011年所做所玩既野, 其實係上左一個層次, 大家都經歷左個意想不到既一年~~~

停一停先~
回顧同展望其實唔係呢次既主題, 點解會去左呢個位. 哈...

入番去我想講既野!!  乜野係久違了的比賽? 講緊唔係指我地好耐都無參賽, 而係話好耐都無見一d特別少少既比賽~~~~~

呢次可以分享兩個別出心裁既活動!!








EGL攪既比賽, 叫做 借啱個位仲唔攝-攝影大賽
睇個活動名真係唔會知佢up乜架, 不如直接睇下d示範作品先!!

















睇埋d相, 明晒 !!!
呢類型借位相, 我地影埋影埋都唔少, 但真係未見過可以用黎做比賽主題, 呢到真係要讚下egl, 咁都俾佢地諗到!!! (尚記得早陣子, d比賽唔係飄就跳~~) 可惜既係參賽作品一定要外地拍攝, 令我地可以選擇既作品質量大打折扣.......

俾一d我地既候選作品大家望下~~









係呢, 唔係太特別呢, 我都覺得....
所以, 以上全部都唔係sob最終跑出既final 之選 !!!!!!!!!!

入黎呢個相簿啦, 睇下一眾參賽作品, 見過癮就留言討論支持下吧!! 唔一定係sob出品先屬佳品既, 其他好作品都應該得到大家的support~~

第二個活動





主辦單位係林村許願廣場發展有限公司.  (感覺怪怪地)
呢到係活動 poster, 大家可以入去望下.
好犀利, 單位竟然可以搵到香港盛事基金贊助~~

許願節其實係由一連串活動所組成, 而當中最能夠吸引到我地眼球既一項比賽係呢個!!!

鬼馬造型拋寶牒大賽


活動名係老土得非常之緊要, 但成件事情既概念其實又非常之咁爆裂 !!
但比賽原來並唔係第一年舉辦~~~

上年比賽片段


我唔明點解d姐姐唔覺得凍.......

今年既主題: 龍的傳人

sob已經報左名, 如果順利抽到入圍既話就可以係4/2衝擊我地2012既第一個獎項!!
當然, 我地會以開心好玩為大前提, 迎接一個笑騎騎既龍年~~~

有新消息會即時為朋友報導!!



沒有留言:

發佈留言