2012年7月10日星期二

再黎 !

6月竟然開左個大天窗, 太懶勒...一於捉緊呢個下半年既開始再出發啦 !!

先黎red bull soapbox race既update.
前一年, red bull 攪果個 flugtag 比賽既時候, 我地認為最終之所以唔能夠入圍既原因係幅草圖.....唔夠靚仔/專業.




呢幅就係當年小熙既作品.
我自己唔覺得差架~~

不過, 吸取左果次既教訓, 我地就決定呢一次既soapbox race唔可以再有甩轆既情況, 張草圖一定要攪得靚靚仔仔, 而我亦都係之前一篇blog到大大聲講過類似既野~~

你有無期待過我地既作品呀???

哈哈!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


木頭小'反'車
車手: 豬大腸人, 尤魚俠, 臭豆腐精, 紅腸魔
呢次係肥星既手作~

我又點會估到最終呢幅草圖無cg之餘.....仲要last mintue先係茶樓完成丫.
大家依然堅持有目的 無組織呢個宗旨......我真係愛死sob入面既每位成員!!

唔打緊, 雖然幅圖係黎得比較簡單, 但我地對呢架戰車背負住既意義有絕對信心. 佢係香港既發展史入面佔有一個極重要地位. 講緊唔只係話呢d小販車曾經養活過幾多家庭, 仲有就係有邊個70-80年代初出世既靚仔未試過一班朋友吹水時, 下爬輕輕就成日話要揼架小販車出黎賣糖水腸粉丫!!!

我地一於就襯呢個機會一完當年既心願啦 !!!

一架咁有歷史價值既烈火戰車一定可以得到Redbull既欣賞, 我地一齊期待木頭小'反'車係賽道上面翻騰, 係平判身上出軌既呢一日啦~


水 已經吹到滿瀉勒.....機會只會發生係有機會既人身上 !!
念力 ~~~~~


沒有留言:

發佈留言