2009年3月5日星期四

GOOGLE 地圖頒獎事件

於17/2日當天, sob 團隊領獎了.
我提出左一個主意, 希望可以上去領獎時大家都可以穿著整齊西裝. 結果當日小白同軟人連同每日都西裝骨骨既我,大家穿著得好齊整咁向google 位於 time square 既office 出發.

左軟人, 右小白, 一路行一路都感覺到大家既興奮同開心.





每人都補番張大頭先,個背竟係google係北京奧運果時出既 logo !


呢個係google香港區既頭目! 個名好難讀. 所似唔記得左, 大佬見諒勒.


以上相片都係領獎當日既side cut.
google office 的確係俾到人一種玩樂, 輕鬆既感覺, 有無限飲料, 小食, 足球機, wil 等等, 就連meeting room都係用點心名去命名. 不過就我自己當日係office逗留左2,3 個鐘後就見, 都係唔多覺得google同事跟四周環境配合到, d 同事感覺都係有少少心事重重咁既, 唔知係未真係受到個經濟影響左心情呢...加油呀 !!!!!!!

當日出值既朋友黎左一張大合照, 前排果d係中二架ja, 好堅, 中二已經攪google map呢d 電腦野, 我中二除左踢ball 羽毛球, 無勒, 好似連電腦都未開始玩 !

sob 第一個公開賽既獎狀, 我夠膽講, 陸續有o黎 !

我係始作俑者 !

最後講多一句, 多謝 google office, ivy, cathy, google 頭目, 仲有切橙俾我地食既auntie<--googleoffice最親切大獎 !

9 則留言:

  1. Hihi~ 請問有無整條單車徑踏畢全程的距離和大概需時等資料?

    回覆刪除
  2. hello.
    如果你踩我地所講既全程..來回真係要預...5-6個鐘~~
    至於..距離就唔敢話實呀
    仲有就係...條路唔係單車徑~~

    不過都安全既..
    你有無睇過呢條 map ?
    http://maps.google.com.hk/maps/ms?t=h&ie=UTF8&hl=zh-TW&brcurrent=3,0x34015525e747cd15:0xf9bbe811afd9d3dd,0&msa=0&msid=113597916949967938456.00045f6e2ba3a9230da1c&ll=22.313555,113.988304&spn=0.084327,0.110378&z=13

    enjoy.

    回覆刪除
  3. 你好. 首先多謝你地介紹既單車行程.
    同老婆完成咗, 真係好甘..-_-
    但又真係覺得好正.
    我地一邊踩, 一邊有一個疑問:"究竟你地係點搵到呢條路呢?"
    可唔可以講講呢?
    Anyway, thank you.

    回覆刪除
  4. wa !

    太好勒, 我都先多謝你話俾我知年幾前port既呢個路線仲幫到各位朋友~~因為我都有膽心會唔會有任何路線上既改動攪到個圖唔update!

    我地果陣都係道聽途說架jar, 第2次去先叫做搵o岩條路踩得完~~
    就係因為發覺咁容易走錯, 先做呢個地圖希望幫到手law!

    btw, 你呢幾日去...very之good啦, 咁好天氣, d相影出黎一定唔差 !

    回覆刪除
  5. Love it!!!
    And I'll try that soon...
    Really thank you all very much...

    回覆刪除
  6. 有野唔update的話, 番黎話我地知~

    enjoy!

    回覆刪除
  7. 條路線我今日踩都仲得
    踩左5 6個鐘倒
    thz so much!

    回覆刪除
  8. 租車路來講,到宜家都係最鐘意呢條路

    回覆刪除