2013年9月17日星期二

我月餅你呀 (roadshow) 17_09_2013

要數中國節日, 最有氣氛, 自己最享受, 唔使講一定係春節(新年), 至於排第二.....細個果陣一定係揀中秋, 因為難得可以攞正牌出夜街, 玩火, 煲爉, 燒燈籠. 但自從唔知邊年開始見住有屋村管理員會拎住滅火筒喺八月十五巡街之後, 煲爉---完成左佢嘅歷史任務, 就連爉燭點多幾支都會俾人口頭警告, 唉~~~

家陣人大左, 對中秋嘅感覺更開始會有點灰, 因為各大商家都睇準我哋---禮多人不怪嘅(惡)習, 導致氾濫嘅月餅同月餅廣告鋪天蓋地而至, 真係睇同食都飽.

好啦, 一於襯住麥記仲未推出月餅之前, 教大家如何尋回節曰送禮嘅真諦!!

今日我哋黎一個月餅do it yourself !!!!
我哋要整 冰皮月餅 !!

整野食, 首要任務緊係搵食譜, 其實唔難,  一野就google到!!  跟手去買材料嘅期間, 發覺原來有好多店舖都預備左自製月餅package, 有埋教學仲溝好晒材料份量~~

一見到呢個禮品包, 心入面不禁歎聲very之good






















一間鋪頭就買到晒所有要嘅野, 連埋解說~~




呢次活動嘅兩個負責人, 分別係..


靚仔界別嘅代表, 黎生




















可愛教主系, 肥聲















講多無謂, 去片最實際!!

片長6分零鐘, 大家可以睇到我哋係幾咁認真對待每一個步驟, 一絲不苟嘅精神, 細緻到就連攪拌嘅速度都係非常注重, 跟本就無不成功嘅可能!






好可惜, 事與願為

真係千算萬算都唔明點解會攪唔掂 !!

























味道, 我唔品評勒.

如果要我總結一個失敗原因, 問題好明顯一定喺個食譜上面!!

雖然月餅係攪唔成, 不過咁! 作為一篇提醒大家節日送禮的意義嘅文章, 我認為係絕對成功.
送禮唔好攪到好似習慣咁啦, 我心諗一年都不知有幾多未開封嘅月餅最後去左堆田區.  diy唔成月餅嘅材料, 起馬可以用黎做pancake丫~~