2011年1月26日星期三

update,

黎緊就係新年假, hae都hae唔到咁多日架啦~~~
誠意推介大家下面一系列既消閒活動.

好簡單, 用文字或相片, 創造出你自己獨有既一套----部 tablet PC既方法.
睇番d參賽者既作品, 都幾係天馬行空, 有興趣就自己腦風暴下啦. 留意番, 你想嬴既話又要同人鬥like(最無畏既一步)~~~

點樣玩法都好明顯啦, 下ma~
如果佳能可以將你同我既夢想保鮮.....你話幾好!! 呢個世界就唔會有咸魚勒.

(估唔到, 竟然再有一次玩中原呢d活動比賽~~)
簡單d, 即係幫呢隻係中原既廣告入面好hot既公仔改名
你對佢唔會無印象啦~~

利用呢新假期送既呢部toy cam
影底自己個開心weekend...((唔使同鬥like~~))

參加呢個比賽, 有一個條件....要有一個可以同你咀咀既 partner~
抵丫! 嬴左包你酒店機票去旅行!!

如果覺得只係兩條友走一轉, 都係唔夠...呢到有一個終極活動俾你挑戰
送機票, 酒店, pocket money俾你去旅行!!! 很想要吧~~
好可惜, 如果你要參加的話, 要先問問自己既英文去到咩程度勒.......
事關活動入面, 你準備既所有介紹短片, 故仔通通都要用 鷹古劣殊!!
唉...香港公司呢架ma.....都唔使攪到唔受廣東話玩架 ~~

活動update就去到呢到先啦, 夠飽架勒. 跟住我想緊接番上一篇提過既比賽.
無錯, 我地係入唔到圍既果個~~

大家一齊欣賞下個得獎作品


所以呢, 講真果句... ok 架. 我地抵輸, 原全唔係果個 approach~~


2011年1月6日星期四

10萬個為什麼~

早一篇仲大大聲話唔放 kagome d比賽作品出黎住, 等d相入左圍之後先再同大家分享, 再誠邀各位投個票..
結果今日間公司出左最後一round既入圍相勒 !!
我地3張誠意之作, 竟然全軍盡默.........o丫.吹到啤一聲 ~~

唔緊要既, 嬴輸呢d野好閒既jei, 不過做人既野就緊係要經一事蔡一智啦, 一定要分析下呢次點解會輸得咁慘烈!! 講緊係連入圍都唔得既原因......((講真, 我真係覺得無咩理由))

先睇我地果3張最後既相片.
其實除左黎生果張影得比較hae之外, 其餘2張....我真心都覺得係屬於誠意之作. 唔差(最少我覺得係)!! 可以帶到最原先既概念出黎~~

再入去睇呢round既作品. 相比之下, 我地真係咁差??

我諗, 我地d相係未犯規呢~~
唔可以有人既出現?
唔係丫, 有小朋友呀~

我地d相edit 過?
唔係wo, 佢都有!

我地d相入面既蔬菜太少?
佢都係得一款ja wor~

直至我睇到呢張.....最經典既呢張!! 睇完之後, 我有少少idea勒.
很抽象吧~~

我地諗野, 太複雜勒. 應該要簡單d, 交呢張!!
咁樣反而有機會出線 !!

你地點睇呢次既出局....why ~~

2011年1月4日星期二

2011--KICK OFF

為左追番11-12月既活動量, 係踏入2011年既第2日, 我地就出動勒!!!

算係最撚手既一類活動--創意攝影, 主題係營人營格蔬果攝影比賽~

講真呢間kagome公司, 真係未聽過....
佢地既產品主要係標榜營養十足既蔬菜汁...講真營養係未十足我真係唔敢講....不過, 支果汁一拎上手, 第一眼既感覺----濃 !

條片好似唔太清wor, but一句講晒...真係好多沉澱物 ~~

至於味道方面..
同第一眼見到支野既時候感覺一樣. ((留意熱生手上果支啡黑色物體, 正正係右手邊紫色呢支野既真身...話左網上既世界充滿左謊言架啦 !!!)) 如果大家都相信苦口就係良藥既話......呢系列既產品, 我極力推薦俾大家!!

一齊睇下我地既準備先
呢次既總投資係 大約300港元. 隨新鮮蔬菜付送生猛菜蟲n條.

製作概念共 3個, 投入人數3位-- 我, 熱奶, 肥星!!
我唔打算將最終既作品放出黎住, 不過都一齊go through一下當時既惡劣環境丫

idea 1.
by 熱生
我諗...頂呢個創作唔順既人都唔只我掛, 所以就借呢個機會黎一個反差!!
各位觀眾...lady singsing~~

無辦法呀...d菜真係釘唔到上件衫, 攪到肥星要訓低扮企起身~~~
其實最後個作品都似既, 不過就咁睇上面幾張相就好似下面個囡囡...

日本叫女體盛......SOB既就叫 肥體盛 !!

idea 2.
by 熱生
最原先既構思係咁, 不過就換由恐龍上陣, 一隻嘖菜恐龍~

幾經辛苦..
最後作品同佢原先所諗應該係2大個方向了~~

idea 3.
by 黎生
畫面既構圖係一個好大隻, 肌肉結實既營養人, 光住上身, 一手飲緊支菜汁, 一手用槌仔仆捽d維他命丸, 喻意有菜汁就咩都唔使食啦....幾咁完整又完美既一幅圖畫.
最終, 係肥星哥趕住去飲湯既情況之下...
無槌仔, 無維他命丸, 無大隻佬.......超錯~~~
變左飲菜汁飲醉既病人.

咁就完成左勒, 最終d作品過兩日再俾大家欣賞啦..

btw 唔好以為我地就咁會將d菜掟晒呀, 咁唔環保既野, sob係唔會做既!!
由於製作過程都絕對衛生, 我地最終都可以透個一邊爐....將大部份既蔬菜都放番晒落我地個肚.

你睇佢幾有心機洗野 ~~~

我地咁有心機, 過兩日記得投票支持下!!