2010年1月19日星期二

YUBZ 既少少甜頭

YUBZ 既首批比賽照係早一個星期已經交左上去, 反應仲幾好wor !
我地拎到果個weekly 既 prize 呀 !!

就係呢4張參賽照勒 ~~
U say busy .......drive me crazy

YUBZ: 你真係咁 BUSY 咩 !!!

Baby~~~please.... No more busy, I'm lonely..
I'm really busyING !!

係未好型先!!
大會仲咁樣讚我地tim, it's like a series of conversation! i like the special effects on the photos~~
就係呢句話, 已經話左俾你知, 我既Im really busyING 就係呢個week 跑出既作品勒 !
獎品係.........多一個 yubz phone !!

PS. 我張相上面係special effect, 犯法野我無做架~~~

多謝yubz......好相會繼續o黎!!

2010年1月13日星期三

SAMSUNG 打雀比賽

WA......好忙呀, 勁多野玩 !!!


呢個比賽既主題名叫"捕捉超迫真影像"比賽.
詳情係呢到, 不過活動就已經完結lu ~~~

Samsung 為左一系列既LED TV做左呢隻野.....
就係上邊呢隻雀仔(好鬼亞凡達)
佢地用呢隻雀做主角, 攪左好多好靚好SHARP既廣告.

比賽要求就係要參加者係SAMSUNG既戶外廣告又或透過佢地既網站, 影底呢隻雀既超迫真影像, 然後配上一個最適合既標題去參賽.

我地當然一於少理, 有殺錯, 無放過..........我出idea, 肥星出蕉~~~~
你意唔意會到個meaning 呢??
贏就開估!!

話實呢次贏左的話會有部 led tv 送....13/2公佈......正 !


中原依然快過打針 ~~

今日好凍呀~~~~~~~
不過都依然唔能夠冷卻我地去中原領獎果份開心!!!

地點係中環新世界大廈5樓...見到水牌已經有人開心到個樣都7 左 !!!

係門口影張相留念先!!
今次領獎既代表就只有相中兩人, 加埋揸緊機影呢張相果個7仔軟人 ~~

呢個係舉行頒獎禮個conference room既back job
不過我相信個setting應該都唔係特別為呢次頒獎禮而設架勒.....

係間房.....一座低~~~~~
個司儀就一輪咀講左一jar開場白(中間係無留任何既拍手掌位架).
之後直接去交由.......樓宇部(好似叫)陳生為呢次活動頒獎.
呀浪好快就上台領獎, 當然唔少得我地啦!

3位得獎者既合照, 最左係第3名既朋友, 贏左一部 netbook, 左2果個就係冠軍, 佢得到$8000既日本旅遊coupons.

成個頒獎過程, 只係5min內發生既事...你話係未好快手.
最攪笑係果個陳生係我地同佢合照既時候竟然都仲記得佢自己既工作本份.....佢話我地咁後生, 可以諗下入行做地產代理....俾佢吹漲~~~

臨走時, 都俾我地係間房搵到d 好野!!!
就係呢幅相勒~~~~
Respect!! 施sir !!!!!!!

攪掂我地就施施然去食飯了~~~~~


為左keep番中原呢個快手既 style, 我都唔留到咁遲, 即日就出番呢個blog, 完結左呢件事佢!!
大哥宣佈.......中原,領已獎, KOed~~~~~~~~~~~~~over

PS
一件無咩質量既遊戲禮物, 得到呢個結果.....(其實最衰都係waiwai)



2010年1月10日星期日

合味道, Cup Noodles !

問完大家 y u busy 後, 就請你食麵, 食日清cup noodles杯麵~~~
活動名稱係叫做~~~~~~升Cup合味道新春SNAPSHOT大獎賞

資料係呢到 ~~

活動係早兩日就開始左架勒, 大會要求作品裡面有cup noodles 同新春既元素~~
睇番第一日既參賽者, 佢地真係好有 heart, 勁快手就參加左, 不過都只係得3個單位 jei~~
其中呢張相, 我真係覺好得好爆 !!
好有意境既一張相 !!

有興趣就快d去玩啦, 衣家都仲係好少人交左相ja ~~~
當然我地遲d都會整番一兩張去比試一下啦

呢張係第一張試反應既作品.....
ballball x cup noodles

係有少少 hae 架........haha

2010年1月9日星期六

WHY YOU BUSY !!!!!!!


既然呢陣子我地咁旺, 咁就唔好俾佢停啦!

呢次既主角就係佢勒--YUBZ, 睇名你未必知係咩公司, 賣咩物體, 不過一睇下面張相, 我相信好多人都應該曾經同呢件產品有過一面之緣...因為佢既鎖售點好鬼 hot !
無錯, 就係呢件同太陽能電筒有異曲同功之妙既 handfree~~~
為左參加呢個比賽, 件產品......我地入左手 !


價值 $239, 再會送多一個 adapter for唔同種類既電話.

講左咁耐, 咁究竟主題係玩咩呢?
詳情係呢到!

無錯...就係 why you busy !!!
個比賽可以用短片又或者相片去參加, 而我地既idea已經ready.....好快好快就會有野睇~~

勁愛呢張...豬大腸 x YUBZ


呀浪純技術既表現!

好既開始, 就係成功既一半!
呢一句說話, 我地做左第一句勒~~~~~
因為今日既中午, 呀浪已經收到中原既得獎電話通知勒(掌聲)!!!!!!
sobplayer 打響左2010 年既頭炮! 得到中原地產特設 CCI 短片創作大賽既亞軍呀~~~~~~
獎品係JVC DV 一部!

成件事情只可以用一隻字去型容 "勁快"
時間表係咁既:
05/JAN 13:00 我send off line msg話俾呀浪知有呢個比賽, 不過06截止, 可考慮參加.
06/JAN 02:00 呀浪覺都唔訓, 用左4個鐘起貨, 交埋!
06/JAN 09:00 以為呀浪放棄左既我, 知道佢竟然做好左, 仲交埋~
06/JAN 18:00 比賽截止報名
08/JAN 13:00 收到得獎通知
13/JAN 14:00 領獎
前後都無2個星期, 中原地產呢間公司真犀利, 快手快腳.

另外, 為左表呀浪哥一個揚, 我決定係呢度開放一d版面出黎, 回顧一下佢之前既一d成名作~~~
從前既呀浪, 就係呢方面既天才!
由安娜馬德連娜玩到頭名狀, 都唔知幾多年勒, 攪攪下就變到今日咁專業~~~~服 !!
如果我再早d提佢有呢個比賽, 可能今次就唔只得到呢個第二名.

呀浪! 好野!


2010年1月8日星期五

呀浪獨領中原!

今次既主角係佢!
我地sob既其中一個靈魂人物.......浪大!

係06/01/10既零辰時份, 大多人都好夢正甜, 又或好似我咁同周公鋤緊大弟既時候, 我地既浪大哥付出左4個鐘頭既時間為sob炮製左呢段短片:
呀浪! 你係得既~~~~~~~
我絕對相信你既付出一定可以令你踏上中原個頒獎台架 !
我時我幫你request 佢買樓俾個電視框你 ~~~~

不過我會有個問題, 點題青衣村可以賣到7千幾蚊尺....haha



2010年1月1日星期五

Happy 2009

話咁快就已經係2010年 Twenty Ten, 同大家講聲Happy New Year先, 祝朋友門2010年都順順利利.
去到呢d時間,媒體都為香港既2009選出唔同界別既10大事件,而我地為左應下節, 都決定黎番個sob2009大事回顧~~
PS. 相關事件既blog連結都已加入張片之中

最灰暗暗勁爆唔開心事件!
一定係國泰果個hk seven短片比賽, 係比賽公布結果既一刻, 我地每個player既心情都跌晒入谷底, 係大峽谷底!
本身我地對呢個比賽真係好有信心, 好期待, 有人早就plan定左點利用套免費機票歐遊, 仲寫埋手信既check list...唉~~結果我地係呢個比賽贏左: 一條頸巾, 兩套2010年hk seven門票, 同國泰既..贊好
千算萬算, 就係計留左佢定勝負既方法~~~~~~~~~~
不過! 經此一事, 再獎一隻智慧齒! 下次不容有失~~~

最7到核爆比賽!
呢個應該係 it21 果個短片比賽!
約晒全人類出黎傾點拍點玩, 天南地北, 勁認真, 點知最後爛尾, 咩都無拍出黎, 成個比賽只係享受左一個係mc 記吹水既過程~~

最估你唔到的勝利及最高含金量事件!
Bossini smily world口號設計比賽一定當之無愧~~
人家要口號, 我地就派小hee出一段 rap 歌詞, 但竟然又俾我地羸到, 個獎品仲要係價值 $15000 旅遊禮券!
BOSsini nice !

最有火比賽事件!
爛鬼yahoo攪既10周年活動, 本身都覺得個比賽好過癮, 不過佢地個黑箱好大, 變得不值一提.
雅虎, 我送你 "mlm"
補多句, yahoo你地個 you 既主題好out呀~~~

最過癮事件!
唔係d咩野比賽活動, 係我地自篇自導自演既一個網上聯誼事件, 青衣人搶軍旗.
雖然參加者比預期小, 不過一樣過癮~~~
話時話, 果日班gamer究竟有無睇過呢 ~~

最感激事件!
無得傾, 一定係google既我的地圖比賽, 我地sob既轉型, 完完全全係因為得到呢次既勝利!
嚴格黎講, 一切很美只因有妳(google)!
hello, google 朋友, 妳地睇唔睇到呢篇 blog 呀 ??

最後我想選一條年度短片 ~~~不過我又唔想自己話事, 不如一齊走入去呢到
睇完講番我知, 你既年度短片之選呢 ~~