2009年12月27日星期日

又有幾個短片比賽, sounds good!

原來仲有呢兩個個比賽, 差d miss 左 ~~

1.
好簡單, 用dv拍低最開心, 最珍貴難忘既片段, 剪輯成30秒以內影片參加比賽.
主題勁簡單, 玩得過!
獎品有幾部既sony hd 既 dv 機仔
詳情係呢到

2.
用創新有fun既方式, 為中原城市指數創作出"推廣短片"或"每週報指數短片"讓更多人透過趣味方式, 知悉每週樓價走勢.
呢個過癮呀, 不過如果獎品唔係旅行 coupons 而係送樓就更加g very good啦 !
take a look ~~

咁多比賽, 邊個似係最好玩呢, 玩邊個好呀 ~~~~~~~~~~~~~


2009年12月14日星期一

有幾個短片比賽, sounds nice !

好耐無認真出外境, 拍下野玩勒~~~~
心癢癢想捉人出下去tim, 呢陣子留意到既比賽有以下呢d

1.
黑暗中對話短片比賽
一間名為黑暗中對話(香港)有限公司既單位, 以推動市民大眾對視障者既關注為前題, 舉行左個短片比賽.
詳情可以去呢到睇.
呢個組織其實同時間都舉行緊好多有意義既活動, 有興趣自己再掘深d啦~~

2.
第三屆香港流動影片節
裡面有好多既比賽主題, 有興趣既朋友可以係呢到搵到更多information.
我最想玩 <3> 同 <無限香港>果個廣告比賽 !

3.
Pepsi Short Film Competition 2010
呢個係我覺得最勁(國際性架個比賽), 亦都係最過癮既一個比賽~~
雖然你會見到係pepsi 攪既比賽, 但pepsi已經係比賽通告講到明, 無須要係短片裡面加入任何pepsi既元素! (老外真係老外, 攪到件事好鬼型~~)
佢地要既係...Make us laugh, make us think, make us wow or make us dream
自己去呢到check下啦...

有興趣就一齊參加, 一齊玩呢~~

2009年12月9日星期三

LOVE & PEACE & ROCK & ROLL

如果你有一路留意我地呢個不是一時貪玩的話,應該都對呢個手勢唔會陌生掛~~

我地就用lmL代表呢個動作啦

話實你究竟又知唔個呢個手勢既意思呢?
講真呢個手勢,我相信好多人都見過, 但我都估好多朋友同我一樣,對呢個手勢既解讀可能出左錯誤...將佢解左做rock n roll...但今次我要係到幫lmL澄清一下勒。
經早前有半晝係維基既查証,其實呢個手勢應該係解作love & peace, 真正既rock n roll應該咁.


佢係呢陣子將呢個手勢用得最熱既人, 盧隊長. 我地可以用\m/(真係幾似)去代表.

話又說回來, 咁究竟邊個大帝係始作俑者, 攪到我地錯左咁耐呢~~~
就係佢勒...
sorfai 大皇

話說有日呢個半醉半醒既大哥身處係一架泥鰍的番緊青衣既時候, 當架車駛經一架行駛中既東涌線列車時, 呢位輝哥竟然對住架列車做住lmL手勢, 自豪地叫: yeah,快過火車~~~
就係佢呢個咁rock, 咁白痴既舉動, 令lmL成為一時佳話, 而輝哥亦直接將錯誤帶到今日.

算啦,雖然暗唖底一路都解錯, 不過錯有錯著wor, 我地都唔會刻意改架勒, 因為lmL所代表既love & peace似乎比任何既野都黎得更重要。


lmL~~

2009年12月4日星期五

迎接女朋友一號 ~~~

3/12既下晝, 我同肥星懷住一個興奮既心情去接女朋友lu ~~~~~~~

雖然今次既領獎活動人丁單薄左少少, 不過我地既戰衣依然有出場.

zoom in
我已經係第二次黎呢個office, 佢就第一次, 所以俾左男model 呢個位佢做...

我覺得呢個藍色牆身既樓梯, 其實幾係一個 icon去令人記得呢個地方, at least 我就係呢種人~~~因為上次黎interview時, 唔知點解好記得呢個位, 牆身上面掛既相, 都唔夠d藍色令人印象深刻.

星哥佢話要做番得獎作品既表情wor......
不過我真係唔明點解佢鐘意拎d咁慘, 咁衰既樣出黎~~

等左一陣, 電話入面既林小姐帶左我地入一間房
跟手黎左個簡單而又隆重(因為值7000幾蚊)既簽收儀式, 我地就正式將女朋友收歸國有勒 !!!!!

我地同林小姐講, 不如妳同我地影張相啦, 當係妳頒獎俾我地咁樣, 紀一個念...
佢答..唔好啦(勁灰)~~因為佢知我地會將幅相放係呢個blog, 既然係咁, 我地都無畏強人所難啦. 當然, 我地都好多謝妳有睇我地呢個不是一時貪玩既~~ 不過咁! 因為同妳電話傾過幾次計, 我覺得妳真係好好人, 而我又有義務為一眾既讀者(可能只係其他無黎既player)報告領獎既賽況wor~~~咁點呢 !!!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
唔好意思呀, 我唯有用其他人既相代替妳既真面目啦, 林小姐~~~~
..
..
..
..
..
各位觀眾, 林小姐大約就係咁既樣架勒 ~~
..
..
..
..
..
係差唔多似架勒 ~~~~~
你都想見佢一面ma>>? 咁大家就要多d參加新假期既活動勒, 羸左佢未會聯絡妳law, 呵呵 !!
番黎正題先, 接左女朋友之後, 林小姐叫我地留一留低, 佢話有位同事想同我地就住不是一時貪玩呢個blog傾下計~~咁得意!! 我地緊係留低啦!!
等左陣, 果位朋友入左黎勒~~眼前出現既小姐係之前負責幫超級玩家做interview既同事, 佢叫 Clara. 我地傾左幾分鐘既時間, 佢一開首就同我講唔好意思, 佢指因為超級玩家既 interview入面, 佢地要求既野同我演出既有d出入, 所以先至未有揀我入十強, 當然我既表現都好特出(佢真係咁講架). 不過講真丫, 有咩所畏呢~~我地呢d出得黎玩既, 又點會介意呢d羸輸丫, 玩過, 開心過就得架勒(湯麵好型呀!!!).
大家客氣幾句後, Clara就講番點解今次想留底同我地傾陣計, 原來佢有上過黎呢個blog(hello, Clara, 妳唔介意我紀錄番呢d野ma), 覺得我地呢jar人做既野都有d特別, 想再了解多少少.......
詳細既對話唔講太多勒, respect番人家丫ma~~但我可以話大家知過程係開心既, 睇得出佢真係對sob既野好有興趣, 當然我都好樂意將去同佢分享, 我地從來未試過領完獎之後有咁多時間同d活動既負責人溝通交流架~~

開開心心傾完計, 我地就帶女朋友番屋企lu ~~
係囉, 正正經經未好law, 肥仔~~

返到屋企, Clara有個問題係我個頭到轉左好一陣子, 佢問我呢個blog多唔多人睇, 果下真係唔知點反應~~~~~我笑騎騎地, 有少少唔好意思地, 好老實咁講---真係唔多, 跟住b li 巴啦東南西北, 都唔記得仲講左d咩野.
Blog既人流的確係我每日都留意既野, 講真人流係唔見得有d咩野突破...不過咁!! 我信, 只要我深信不是一時貪玩係有質素既blog, 我地呢到只會愈黎愈多正面既, 令人開心既內容, 咁樣其實已經好足夠. 人流既野其實唔應該太在意, 就讓這一切隨風 ~~~~~~~~

最後, 送條片俾Clara, 條片係我地之前為一個台灣既比賽而做既, 你可以睇下我地d player...



Enjoy..
新假期, SOB多謝妳!!

2009年12月3日星期四

後補既競步實況~~

廢話不多說....去片勒~~~~~~~~~~~~~

Game one 初賽


Game two 再接再厲賽


就係咁, 開開心心就過左個上晝勒 ~~~~

對比賽有意見就留個言啦 ~~

2009年12月2日星期三

羸左個女朋友1 號 ~~

30/11既傍晚時間, 見到電話有個不知名人士打黎既miss call, 仲好有心咁留左個遺言俾我...

*92, 我聽...
留言既第一句.......你~~係未sob呀?
不得了勒, 呢句野好明顯話左俾我知, sobplayer又有勝利事件勒!!!
我覆番個電話, 開開心心咁同一位林小姐傾左陣, 原來我地係贏左早前新假期個比賽呀~~

其實結果應該係27/11公布架, 果日我地勁期待架.......仲等我地灰左2日. 不過遲call, 緊係好過無call啦! 等到你啦, 新假期 !

下邊就係我地既得獎作品勒 ~~

搵好野食!


caption by william
Official 既 result page 係呢到.

肥星問, 係未真係可以做一期封面wor? 好可惜, 呢次活動既獎品只係panasonic既GF1, 呢件獎品當然比做cover boy 更加very g good啦。


Sobplayer, 等領獎!



PS. 軟人, 你law右既犧牲無白廢到架 !