2009年5月28日星期四

我地好 jump 得

我地幫香港人出左分力呀!!!



係一個國際性既網站, 表現左香港人既活力 !
http://www.jumpbecause.com/1/post/2009/05/capture-the-moment-of-happiness.html

留言支持港人啦 ~~
香港唔係只有 巴士呀叔


part 2 @ 2/june/09

http://www.jumpbecause.com/1/category/hong%20kong/1.html



2009年5月27日星期三

雀巢>齊齊Rap爆甘脆朱古力口號比賽



就如題示, 係雀巢公司幫 CRUNCH 攪既一個宣傳project, 搵左呢陣子好 hit既 農夫做代言人.

講真, 農夫係呢個廣告要做既野, 只係放個樣出黎, 同作左呢兩句((呢塊係甘脆,脆爆個咀咀)), 講真都唔知係未佢地作tim. 但係因為個program 要用 rap做主題去創作口號, 所以農夫似乎係一眾歌手入面代言最好既首選勒.

呢次我地堅呀, 叫小hee 出手, 用左一晚時間出左個 爆seed 作品. 放住一半出黎俾你地睇下丫 !

(intro)Mic check Mic check ~Have you ever taste a choco like that?
最近同一隊樂壇組合做左個訪問主角係農夫0既陸永同 可愛0既 C君. 佢地話: 好開心, 細細個就食雀巢0既 crunch 估唔到~ 食下食下今日做左代言人
細細個第一次食, 已經覺得好震撼. 出面香,入面脆, 仲好有質感. 俾人初戀0既感覺~ 噢~ 真係好冧今時今日女朋友都會有排跟身
時間一轉, 嘩~ 已經十幾年crunch 0既魅力都依然無變. 超級市場, 各大士多無論去到邊都會放係當眼處, 一定係你面前.
有人問: 開心0既定義有無一條界線?其實使乜咁認真, 不如發下 daydream. 打開藍色包裝紙竟然可以法力無邊. 大人會變細路, 朱古力會變成啡色地毯
坐上去大嗌 "crunch" 你就會一飛衝天. 唔使靠吞雲吐霧 唔使靠藥物做神仙. 所以你問: 其實開心係乜野? what does it mean? 呢d 咪叫開心. 唔通要靠十蚊三支煙? 咪癲 ....


(待續...)

麥提沙, 每日gag gag笑



參加左, 利用左天佑隊長既真人真事去參加.
幫手投票勒wai ~~
睇唔睇到? 去呢到睇啦, 順手投個票.

2009年5月26日星期二

軍旗日(下)

好趕咁食左個pizza hut之後, 戰戰兢兢咁向集合點前進. 一出青衣城, 見到個天已經停左雨, 再向前行就見到有班人聚集左係橋底, 心裡面都舒一口氣.


呢一批準時到達既參加者, 原來大多數係同一單位, 都係黎自葉己南既同學朋友(好采有你地ja, orz), 有好大部分其他個人既參加者都甩晒底, 無計啦, 無得怪人, 我自己都曾經有一刻諗過取消啦.
係派發晒 d 遊戲用品之後, 真係天有不測之風雲勒, 本來停左雨既天, 又落番狗屎大既雨, 情況係咁既...

無錯勒, 最後我地係轉左地方, 我既急智帶左我去青衣城戲院個出口, 即係北橋下面既空地到繼續我地既軍旗活動 !


係轉地點既時候, 一路行, 我地又接收多左幾個遊戲人士, 仲有一個好鬼 pro 既 攝影師, 佢講到明唔玩, 只係會影相拍片, 好丫 ! 反正我地真係無人做呢個postition wor.
正式開始後, 我地一路玩, 一路改d rules, 一路解釋, 最後勉強玩左4 round, 遊戲過程絕對過癮.
睇下相先




講真最後散場時, 都係無正式去認識一下d隊友, 不過一路玩既時間, 大家都好投入, 好enjoy

最後係集體相同跳相law


衣家仲等緊今次活動既攝影師呀 sam send 番d相俾我, 到時我就可以出一段活動既精華短片架勒, 呀 sam我等緊你呀 ~~~~~~~~~~

軍旗日(上)

呢一日係搶軍旗進行日既大日子, 時間定左係既上9:15分開始集合.
好可惜大清早見到既天空係灰黑黑既密雲, 天文台更加係早上發出過黃雨tim, 真係搶旗先黎落雨 ! 成日既心情都俾個天攪到唔多好, 諗唔到點樣去handle落雨呢個問題, 跟手就打俾大老輝, 而佢求玩既意志竟然勁過我, 佢話: 去就去硬架勒, 睇下到時有幾多人出現law. OK 就係輝哥呢句, 殺殺殺, 再CONFIRM 番 d自己人, 9:15不見不散.

係遊戲既早一晚我已經send左個email俾d(話自己會黎搶旗)既朋友, 提佢地23/5呢日既注意地方, william 又真係將果份野整得出奇地靚wor, 佢稱呢份野為game kit.

令外佢仲為呢個活動準備左好幾個工具tim

跟住就係呢個廣告板, 係活動境點(夜光架).

2009年5月21日星期四

一句 SENSE OF BELONGING, 盡在不言中

好認真, 有多少既自豪, 因為我係第一個穿起呢件衫既人,.
未試過有一件衫著左上身後, 感覺好窩心.
SOB 入晒心勒 ~~

2009年5月13日星期三

今次我地玩~~搶軍旗 !!

早陣子上網走黎走去既時候, 俾我發現左一個新活動~~搶軍旗.
其實呢個game係我中二既時候已經同d同學玩過, 不過我點都故唔到d外國人竟然癲到係街玩, 有車又有行人! 睇完d 相同information之後, 真係好想係香港攪番次, 不過參加人數係一個好重要既問題, 邊得黎咁多人采我丫~~~~誰不知, 一日, 機會出現左 !
當我係facebook游走緊既時候, 睇番自己join 既group, 我見到原來係幾年前自己開左既一個名為(青衣人)既group, 由於當時唔多識玩facebook既關係, 無set privacy情況之下, 會員人數入入下竟然去到三千幾, 勁誇.
既然人脈已有, 就即管試一試. 打起左一篇遊戲方法, 搵左一d相, 我就create呢一個event勒.
(青衣人, 夜晚搶個軍旗 !)


地點我定左係青衣城出邊既海旁! ....日期就係 23/5 ...時間 10:00pm
接住落黎我就利用左我作為(青衣人)呢個group既admin 既能力, 一次過invite左list上面 32xx個組員.
真係唔好講笑~~send果一下click, 你都咪話唔大壓力, 真係唔知有咩反應架ma.
一兩日之後, 其實反應真係唔錯wor, 都有幾十個人click 左attend, 亦都有好多人問個game exactly 個rundown同玩法, 而最多人擔心既係, 我咁做會唔會俾差佬話非法集會. 哈, 講真呢個真係唔太膽心wor, 最多未解散law, 講真衣家好多o camp都興周街走架啦, 我相信ok 既!
為左配合呢次既活動, sob 仝人呢次又出動, 先有肥星為我個青衣人既 group 創造呢個 logo, 天估話好有堂口feel wor, 而我更係堅鍾意啦




跟住我地又用左之前visa短片比賽時嬴左既錢做左d大會t shirt, 希望係搶旗果晚著住



正面係我地 sob 既logo, 背面就係今次既主角青衣人 !
經過一星期既時間, 呢次event 既attend人士已經係去到108, maybe attend 既都有427, 當中有男有女, 睇黎個遊戲應該都走唔到架勒. 衣家剩落黎既野, 就係點樣可以hold 好個 game, 我敢講我地sob 既人仔呢次一定會好好好好去攪好佢既 ! 因為我地好想將開心散播開去~~